Beköszöntött a nyár, beköszöntöttek a szezonális, durva késések is a MÁV-nál
Lerohadt egy Tópart InterCity Székesfehérvárnál, ezzel 50-70 perc késést szedett össze, de volt ma olyan járat is, ami eleve 120 perccel később indult a kiírthoz képest.
Lerohadt egy Tópart InterCity Székesfehérvárnál, ezzel 50-70 perc késést szedett össze, de volt ma olyan járat is, ami eleve 120 perccel később indult a kiírthoz képest.
Többen elestek, ketten megsérültek az utasok közül, amikor ütközőnek futott a Tokaj IC hétfő délután a Keleti pályaudvaron.
Szúrópróbaszerű ellenőrzés itt is lesz.
Nagy késések várhatók a Debrecen–Tiszafüred vonalon, pótlóbuszt pedig nem küld a MÁV.
Az építési és közlekedési miniszter reagált a Tisza Párt elnökének videójára és szöveges posztjára, melyben Magyar a MÁV-pályaudvarok és általában az állami vasutak áldatlan állapotáról, és Lázár ezt illető felelősségéről beszélt.
A Tisza Párt elnöke több pályaudvart is bejárt, videóban és fotókon osztotta meg a tapasztalatait. Magyar azt javasolta Lázár Jánosnak, hogy néha ő is nézzen körül, mi folyik a vasútnál.
A Keleti pályaudvarnál kisiklott IC műszaki mentése miatt alapból nagy változások vannak a vonalon, ezt súlyosbítja tovább a tragédia.
Egy hónap alatt több mint 15 millió forintot vasalt be a bliccelőkön a MÁV, volt, aki egyszerre 148 ezret fizetett be.
Immár hivatalos: egyesíti a MÁV-START-ot és a Volánbuszt az építési és közlekedési miniszter. A Volán elveszíti önállóságát és a nevét is.
Miközben a munkavállalók fizetése alig követte le az inflációt, a felügyelőbizottságok elnökei és tagjai sokszoros fizetésemelést kaptak 2022 óta a miniszter alá tartozó cégeknél.
A G7 számításai szerint az Építési és Közlekedési Minisztérium látványosan fals számokat közölt.
Kibabrál a MÁV-Start azokkal, akik eddig kerékpárral együtt ingáztak a vasúton: a március 1-jétől érvényes új tarifarendszerben öt-hétszeres áron vehetik meg a bringás jegyet és bérletet. A Közlekedő Tömeg figyelmeztet: ugyanannyiba kerül majd kerékpárral együtt vonatozni a szomszéd faluba, mint az ország másik végébe, és félő, hogy a napi ezerforintos költség miatt sokan inkább autóra váltanak. A Magyar Kerékpárosklub levélben kéri a MÁV-tól: ne űzze el a vasútról az eddig így utazókat!
A vasútállomás-felújítási projekt keretében ledózerolták a régi állomásépületeket, de az újaknak azóta se kezdtek neki. Van, ahol a vécét is lebontották, az utasok több mint egy éve a bokorba járnak könnyíteni magukon.
Ilyen, amikor a miniszter tervez, de a MÁV végez.
Hamburger és sör, de a lepényeket sem vetik meg az utasok. Mit tippel, mennyi sör fogyott idén nyáron?
A korábbi közlekedési államtitkár finoman oda szólt Lázár Jánosnak is, aki szerint Budapesttel szemben épp most jött el a vidékfejlesztés ideje.
A sofőrök figyelmetlensége és felelőtlensége miatt van ennyi tragédia, és a helyzet egyre rosszabb.
A szakszervezet jogorvoslatot kér egy diszkriminatívnak tartott intézkedés miatt, és „minden lehetséges eszközt be fog vetni a korrekt megállapodás kikényszerítéséért”.
Megnőtt a menetidő a záhonyi fővonalon és a Dombóvár-Gyékényes vonalon is.
A lap szerint az egyik eddigi helyettes lesz az új vezérigazgató, havonta 3 millió forint lesz az alapbére.